۲۵ دکل مخابراتی در روستاهای گیلان نصب شد

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان از نصب ۲۵ دکل مخابراتی در روستاهای استان برای ارتقای بخش ارتباطی انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سیدسجاد عبداللهیان امروز_ جمعه دهم اسفند_ در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌های ارتباطی و نقاط اخذ رأی در گیلان برای پوشش ارتباطی انتخابات پایش و تقویت شده است.

وی افزود: بعد از پایش میدانی نقاط اخذ رأی در گیلان بیش از ۳۰۰ نقطه بدون پوشش ارتباطی شناسایی شده است.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان با اشاره به سرعت بخشی روند حل مشکلات ارتباطی در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: فرایند حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی برخی روستاهای مورد نظر استان را از دو سال به ۱۰ روز کاهش دادیم.

عبداللهیان از نصب ۲۵ دکل مخابراتی در روستاهای گیلان برای ارتقابخشی ارتباطی در انتخابات خبر داد و گفت: به واسطه انتخابات بعضی روستاهای گیلان هوشمندسازی شد و تحول عظیمی در این بخش به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه صدر درصد شعب اخذ رأی بدون وقفه فعال است، اضافه کرد: مشکل خاصی در فرایند ارتباطی و پوشش مخابراتی وجود ندارد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: از ابتدای آغاز رأی‌گیری تاکنون یک عدد صندوق جایگزین و پنج دستگاه احراز هویت تغییر کرده است.

کد خبر 732305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.