حضور پرشور مردم در انتخابات، امیدآفرینی در جامعه را به دنبال دارد

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق گفت: لازم است در انتخابات امروز هر کس با هر آنچه که در توان دارد، امیدآفرینی کند تا ما شاهد حضور پرشور و حماسی مردم در این رویداد مهم سیاسی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل‌آبادی با حضور در پای صندوق‌های رأی این منطقه، انتخابات را امری حیاتی دانست و اظهارکرد: شرکت در انتخابات، شرکت در جبهه حق علیه باطل است و حضور پر شور مردم در انتخابات، بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در این رویداد سیاسی افزود: مشارکت در انتخابات منجر به تقویت مسئولیت پذیری نوجوانان و جوانان در آینده خواهد شد.

خلیل‌آبادی با تاکید بر حضور حداکثری رأی اولی‌ها در این انتخابات، عنوان کرد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات امروز، برگ برنده‌ای برای کشور محسوب و موجب نا امیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: توصیه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، شرکت پرشور و حماسی ملت ایران بوده تا یک خط بطلان بر یاوه‌گویی‌های دشمن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با همت مردم شریف ایران، این انتخابات نیز همانند انتخابات گذشته پرشور تر از دوره‌های قبل و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

کد خبر 732303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.