تاکنون ۱۵ درصد گلستانی‌های واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به حضور پرشور گلستانی‌ها در انتخابات، گفت: تاکنون ۱۵ درصد گلستانی‌های واجد شرایط رای دادن در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، هادی احمدی، امروز_ جمعه یازدهم اسفند_ در ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: تاکنون ۲۱۶ هزار و ۲۹۱ تعرفه انتخابات یازدهم اسفند در گلستان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه همچنان مردم حوزه انتخابیه شرق گلستان پیشتاز حضور در انتخابات هستند، افزود: ۱۸/۴۹ درصد مردم واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه شرق گلستان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه غرب گلستان در جایگاه دوم قرار دارند، افزود: تاکنون ۱۷/۴۳ درصد مردم واجد شرایط شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان آرای خود را به صندوق ریختند.

وی ادامه داد: ۱۶/۶۸ درصد افراد واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول، ۱۴.۳۱ درصد افراد واجد شرایط در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر، ۱۳/۸۶ درصد واجدین شرایط در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا و ۱۲.۹ درصد واجدین شرایط حوزه انتخابیه گنبدکاووس آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی ریختند.

گفتنی است، استان گلستان ۱۴ شهرستان با شش حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

کد خبر 732296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.