شرکت در انتخابات، مصداق عبادت جمعی است

امام جمعه گنبدکاووس شرکت در انتخابات را مصداق عبادت جمعی دانست و گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و امری مقدس است و مردم با عمل به این وظیفه می‌توانند در تثبیت عزت نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد نماز جمعه استان گلستان، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات ایران به‌کار می‌گیرند، چرا که مصداق عینی دموکراسی واقعی محسوب می‌شود.

وی افزود: ملت ایران که قیمت و ارزش انقلاب اسلامی را می‌دانند با هوشیاری و آگاهی نسبت به دسیسه‌های دشمنان، همواره در تمام دوره‌ها حضور پرشور در انتخابات داشتند و امروز نیز بار دیگر شاهد تکرار این حضور خواهیم بود.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: هیچ گروه و جناح سیاسی نیست که در این دوره از انتخابات نامزدی نداشته باشد که این امر نشان‌دهنده نگاه عدالت محور دست‌اندرکاران این رویداد سیاسی است.

وی همچنین با اشاره پر شدن نصف ظرفیت سدها در کل کشور به برکت بارش برف و باران، بیان کرد: ملت ایران باید برای قدردانی از این رحمت الهی همواره شکرگذار خدا باشند.

حجت‌الاسلام ترابی افزود: با توجه به سرمای هوا، مصرف گاز در کشور رکورد زده است، از این رو از مردم می‌خواهیم مصرف این سرمایه ملی را برای دسترسی همگان مدیریت کنند.

وی با اشاره به گذشت پنج ماه از عملیات طوفان الاقصی و ادامه‌دار بودن جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، گفت: یکی از تحلیل‌گران آمریکایی در مقاله علمی مستند نتیجه عملیات طوفان الاقصی را سه شکست برای رژیم صهیونیستی ترسیم کرد.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: به اغما رفتن مذاکرات سازش به عنوان پیمان ابراهیم، انفجار نفرت افکار عمومی دنیا از رژیم صهیونیستی و از هم پاشیدن ابهت نظامی این رژیم سه شکست سنگین در نتیجه عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه است.

وی انجام ندادن هیچ اقدامی از طرف شورای امنیت در رابطه با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را فاجعه دیپلماسی غرب دانست و گفت: رسیدن تعداد شهدای غزه به بیش از ۳۰ هزار نفر که پنج هزار نفر از آنان دانش‌آموز هستند در کنار ثبت لحظه‌ای که یک کودک به دلیل کشته شدن خانواده‌اش آرزوی مرگ می‌کند نوع جدیدی از مظلومیت فلسطینیان را در دنیا به نمایش گذاشته است.

کد خبر 732292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.