وزیربهداشت: مجلس کمک زیادی به حوزه سلامت کرد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در بیمارستان مهدی (عج)، مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) و در کنار کادر درمان در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام عین‌اللهی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ پس از حضور در انتخابات اظهار کرد: جامعه پزشکی و نیروهای درمانی همواره در عرصه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، دوران کرونا و در ایام انتخابات همراه مردم هستند.

وی با اشاره به حضور خود در بیمارستان مهدی (عج) جهت شرکت در انتخابات گفت: یک سال از افتتاح این بیمارستان در دولت مردمی می‌گذرد و امروز شاهد جمع پرشور اساتید، پرستاران و کارکنان در آن هستیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: با توجه به این که در این بیمارستان افرادی کشیک هستند و امکان مراجعه به بیرون از بیمارستان برای شرکت در انتخابات را ندارند، همکاران وزارت کشور صندوق اخذ رأی را در این مکان مستقر کرده‌اند.

وی با اشاره به شور و اشتیاق کادر سلامت در ایام انتخابات خاطرنشان کرد: بسیاری از پزشکان با نوشتن «نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند. چرا که اساتید و پزشکان می‌دانند برای اینکه آینده خود را تأمین و در آن نقش داشته باشند باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

وزیر بهداشت در ادامه، حوزه سلامت را یکی از حوزه‌های مهم و نیازهای این حوزه را نیز بسیار، توصیف کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در دوره قبل کمک زیادی به حوزه سلامت کرد.

عین اللهی اظهار امیدواری کرد: با انتخاب افراد اصلح در این دوره از انتخابات مجلس و وضع قوانین جدید، کماکان همکاریهای حوزه سلامت با مجلس ادامه یابد و با مجموع اقداماتی که در مجلس و دولت انجام می‌شود، حوزه سلامت در ارائه خدمات به مردم، پر رونق تر کار کند.

کد خبر 732290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.