دستگاه‌های احراز هویت در تمام شعب اخذ رای گلستان فعال است

رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گلستان با اشاره به فعالیت هزار و ۵۱۵ دستگاه احراز هویت در استان، گفت: دستگاه‌های احراز هویت در تمام شعب اخذ رای گلستان فعال است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، فاطمه کاویان، امروز_جمعه یازدهم اسفند_ در ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: از ماه‌های گذشته برای بهبود وضعیت ارتباطی و زیرساختی انتخابات تلاش شده و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط مطلوب و برقراری ارتباط در سرعت بالا فراهم است.

وی با بیان اینکه دستگاه احراز هویت درگاه ورود رای‌دهندگان به انتخابات است و ملاک ورود افراد به انتخابات و صدور تعرفه به طور کامل به دستگاه احراز هویت بستگی دارد، افزود: استان گلستان با وضعیت جغرافیایی موجود و وجود ارتفاعات و دشت در انتخابات از لحاظ ارتباطی وضعیت مطلوبی دارد و هیچ مشکلی در شعب اخذ رأی وجود ندارد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه ۱۵ درصد دستگاه پشتیبان احراز هویت در سطح استان گلستان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: سه هزار و ۳۰ کاربر بر برگزاری انتخابات در استان نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به رتبه نخست گلستان در آغاز به کار شعب اخذ رأی یادآور شد: پیش‌بینی ما برای هر شعبه به‌کارگیری دو کاربر است اما از آنجا که انتخابات گلستان نیمه‌الکترونیک است یک کاربر کفایت می‌کند اما برای راحتی مردم و پیشگیری از بروز هر گونه مشکل برای هر شعبه دو کاربر فراهم شده است.

کد خبر 732287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.