اصحاب هنر و رسانه در پیروزی بزرگ ملت ایران سهیم شوند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از هنرمندان اصفهان و مردم شهیدپرور اصفهان دعوت می‌کنم از زمان باقی‌مانده انتخابات استفاده کنند و به همراه اطرافیان در این پیروزی بزرگ مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا دهقانی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در بازدید از ستاد خبری خبرگزاری ایمنا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برقراری شعبه اخذ رأی در مجتمع مطبوعاتی اصفهان اظهار کرد: برای اولین بار است که پاتوقی برای رسانه‌ها در نظر گرفته شده و همه می‌دانند کجا رأی بدهند.

وی افزود: امسال برای اولین بار شاهدیم که حوزه رسانه در مجتمع مطبوعاتی و هنرمندان نیز در حسینیه رضوی حضور دارند و نکته قابل توجه حضور پرشور اصحاب هنر رسانه از ساعات اولیه بود که این امر موضوعی مبارک و زیبا بود؛ این اقدام تصمیمی استانی بود که با همفکری مجتمع مطبوعاتی، بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف در انتخابات بیان کرد: با بازدیدهایی که از شعب داشتیم، معتقدم مشتی محکم بر دهان استکبار و یاوه‌گویانی زده شد که دنبال بودند مردم حضور پیدا نکنند یا این حضور را کمرنگ نشان دهند.

دهقانی تاکید کرد: از هنرمندان اصفهان و مردم شهیدپرور اصفهان دعوت می‌کنم از زمان باقی‌مانده استفاده کنند و به همراه اطرافیان در این پیروزی بزرگ مشارکت داشته باشند.

کد خبر 732280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.