مشارکت بیش از ۲۱۱ هزار گیلانی در انتخابات

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از مشارکت بسیار خوب اقشار مختلف مردم استان در انتخابات خبر داد و گفت: تاکنون بیش از از ۲۱۱ هزار نفر در گیلان رای داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جواد شفیعی ثابت دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان، از ساعت هشت صبح تاکنون حضور افشار مختلف مردم به ویژه جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۱۱ هزار نفر در این استان رأی دادند، افزود: بالاترین میزان مشارکت در رده سنی ۵۷ تا ۶۵ سال گزارش شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه ۲۷ ستاد انتخابات کشور و با عنایت به تبصره ۳ ماده ۲۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات، خواهشمند است در هنگام نوشتن آرا، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل؛ نام، نام خانوادگی، کد و یا شهرت ایشان است، به صورت کامل و خوانا قید شود تا حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و محاسبه آرا ضایع نشود.

شفیعی ثابت با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده بصیرت، آگاهی و ولایت مداری آن‌ها است. تصریح کرد: رأی‌گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و با تاکید استاندار گیلان و وزیر کشور این ساعت قابل تمدید خواهد بود که پس با بررسی با فرمانداران ۱۷ شهرستان گیلان، تصمیم لازم اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 732276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.