بیش از ۱۵ هزار رأی اولی در همدان آماده حضور در انتخابات

فرماندار همدان گفت: خوشبختانه امروز روز موعود و جشن مردم ایران است تا پای صندوق‌های رأی‌گیری بار دیگر سرنوشت خود را تعیین کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عوامل اجرایی تقریباً ۱۰ ماه در قالب هیأت اجرایی مختلف زحمات شبانه‌روزی داشتند تا انتخابات به نحو شایسته‌ای برگزار شود اظهار کرد: امروز ۳۲۲ شعبه در حوزه انتخابیه همدان و جمعاً در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۳۷۵ شعبه فعال است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در همدان دخیل هستند، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات در همدان شده است و پیش‌بینی افزایش مشارکت را نسبت به قبل داریم.

فرماندار همدان با بیان اینکه امروز مردم همدان به فرامین رهبری لبیک گفتند و حضور پرشوری را دارند تا افراد اصلح انتخاب شوند ادامه داد: آمار رأی اولی ما در استان بیش از ۱۵ هزار نفر است.

مخفی با اشاره به نظارت هیأت نظارت بر انتخابات اضافه کرد: ما نیز ۳۲۰ نفر را در کار بازرسی داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ درصد بیشتر تعرفه انتخابات در اختیار شعب قرار دادیم، خاطرنشان کرد: ۱۷۵ نفر در مرحله اول کاندیدا بودند که ۱۳۰ نفر تأیید صلاحیت شدند و ۹۳ نفر باقی ماندند تا با هم امروز رقابت کنند.

کد خبر 732252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.