مردم قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند

دادستان کل کشور گفت: مردم با حضور حماسی و با شکوهی که خواهند داشت، روح امام و شهدای خود را با انتخاب نامزد اصلح شاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میزان، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد در حاشیه بازدید از وزارت کشور، اظهار کرد: امروز روز مبارکی برای ملت شریف ایران است، ما دو وظیفه عمده داریم یکی شرکت در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح بین نامزدهای داوطلب است.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات منتخبین مردم خواهند بود، افزود: منتخبان مردم که با رأی بالا انتخاب می‌شوند، آن‌ها حتماً بر اساس سوگندی که در شروع کار خود خوردند به تکلیفی که برعهده‌شان است عمل خواهند کرد، همان طور که امام خمینی (ره) گفت مجلس در رأس امور است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، مجلس باید ریل‌گذاری کرده و مشکلات را حل کند، مجلس این مشکلات را حل خواهند کرد، به طور قطع مردم با انگیزه‌ای که در پای صندوق رأی حضور پیدا می‌کنند از منتخبان انتظاراتی دارند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مردم این بار نیز دشمنان را مأیوس خواهند کرد، مردم قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند. مردم ما به فرزندان خود رأی می‌دهند. بیگانه‌ای در انتخابات حضور ندارد و بیگانه نقشی ندارد، مردم به فرزندان اصلح خود رأی می‌دهند و با رأی خود تداوم فعالیت مجلس شورای اسامی را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس، رأی دادن به نفع همه است و رأی ندادن به ضرر همه است، گفت: مردم با مشکلاتی که دارند و کاستی‌هایی که وجود دارد با تمام وجود در انتخابات حضور پیدا کردند، مردم انتخابات را اهم امور خود می‌داند؛ مردم با حضور حماسی و با شکوهی که خواهند داشت، روح امام و شهدای خود را با انتخاب نامزد اصلح شاد می‌کنند.

کد خبر 732243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.