مهم‌ترین وظیفه پلیس در انتخابات صیانت از آرای مردم است

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر نیرو در استان وظیفه تامین امنیت انتخابات و صندوق‌های اخذ رای را برعهده دارند گفت: مهم‌ترین وظیفه پلیس در انتخابات، تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای و صیانت از آرای مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه شرکت در انتخابات با بیان اینکه شرکت در انتخابات سبب می‌شود که همه در برنامه‌ریزی‌های کشور نقش داشته باشند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در تصمیمات کلان کشور سهمی داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب و نظام ما پشتوانه مردمی دارد و با رأی مردم پیروز شده است، افزود: ما با مردم توانستیم در مقابل مشکلات و دشمنان بایستیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه دیگری رقم می‌خورد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر نیرو، وظیفه تأمین امنیت انتخابات و صندوق‌های اخذ رأی را برعهده دارند، تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه پلیس در انتخابات، تأمین امنیت صندوق‌های اخذ رأی و صیانت از آرای مردم است.

سردار ملکی با بیان اینکه پلیس استان گیلان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات تلاش می‌کند تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود، تصریح کرد: گشت‌های پلیس در بحث ترافیکی، انتظامی و پیشگیری در قبل و بعد از انتخابات و همچنین گشت نظارتی و تلفیقی با سایر ادارات و دستگاه‌های متولی وظیفه تأمین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه با اشرافیت کامل اطلاعاتی تاکنون هیچ‌گونه مورد ناامنی در سطح استان گزارش نشده است، اضافه کرد: امنیت انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات و انتخاب صحیح به امنیت، اقتدار و آبادانی کشور کمک می‌کند، گفت: حفظ امنیت و آرامش انتخابات مهمترین هدف برای انتخابی اصلح است.

کد خبر 732235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.