آمار پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در گلستان انگشت‌شمار است

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در گلستان، در زمان تبلیغات و قبل از آن انگشت‌شمار است، گفت: عمده این پرونده‌ها مربوط به زمان تبلیغات نامزدها از جمله تخریب رقبا بود که در حال رسیدگی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی، امروز_ جمعه یازدهم اسفند_ در ستاد انتخابات گلستان مشارکت پرشور مردم در انتخابات را سرنوشت‌ساز و تیری بر قلب دشمن دانست و اظهار کرد: امروز هم شاهد حضور گسترده مردم به ویژه گلستانی‌ها پای صندوق رأی هستیم.

وی گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در راستای بخشنامه ریاست قوه قضائیه در گلستان دایر شده است و تاکنون جلسات بسیار متعددی در دادگستری استان در قالب این ستاد تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه در فضای حقیقی و مجازی رصد کامل اتفاق افتاد تا شاهد کمترین تخلفات در حوزه انتخابات استان باشیم، بیان کرد: در همه حوزه‌های قضائی دادستان‌ها با هشدار به موقع و تذکر به نامزدهای انتخابات از بروز تخلفات پیشگیری کردند.

وی بیان کرد: برای نخستین بار ضابطان خاص در این دوره از انتخابات به‌کارگیری شدند و در کنار ضابطان دیگر در گزارش تخلفات همکاری کردند.

آسیابی با بیان اینکه در جریان رأی‌گیری نیز دادستان‌ها به صورت میدانی حضور دارند و در حال رصد هستند، یادآور شد: تا این لحظه دادستان‌ها و ضابطان قضائی به شائبه‌های مبنی بر اقدام به خرید و فروش رأی به موقع ورود کردند تا شاهد چنین اتفاقاتی در استان نباشیم.

کد خبر 732225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.