برکناری ۳ مدیر دولتی هم‌زمان با روند برگزاری انتخابات

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان گفت: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات با گزارش شورای نگهبان سه مدیر دولتی برکنار شده‌اند که مربوط به کاندیداهای مختلف بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی، امروز_جمعه یازدهم اسفند_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع نظارت بر انتخابات یک موضوع بسیار با اهمیت است و بر این اساس از یک سال پیش تمهیدات مربوطه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۵۰۰ ناظر شورای نگهبان را همراهی می‌کنند که در قبل، حین و پس از انتخابات خواهد بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان؛ افزود: خوشبختانه انتخابات با کمترین مشکل در حال برگزاری است و انسجام بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت مثال‌زدنی است.

محمدی تصریح کرد: نظارت و اجرا مردمی است و گروه‌های مختلف مردم بر انتخابات نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تخلفات گزارش شده است و در حال پیگیری است، گفت: جرم‌انگاری مربوط صورت گرفته است و به شورای نگهبان هم ارسال شده است.

وی گفت: ۸۲ ضابط قضائی خاص داریم که گزارش‌ها را ارسال می‌کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

محمدی درباره تخلفات انتخاباتی نیز گفت: گزارش‌هایی در این باره ارسال شده است و برخورد شده است.

این مسئول گفت: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات هم با گزارش شورای نگهبان سه مدیر دولتی برکنار شده است که مربوط به کاندیداهای مختلف بوده است.

وی افزود: البته ما سامانه مردم ناظر داریم که می‌توانند تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند که بر اساس همین گزارش‌ها یک نفر عضو هیئت نظارت برکنار شد، البته از ناظران مسئولان نیز برکناری داشتیم.

کد خبر 732222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.