رأی اولی‌های فارس اولین حضور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از وجود ۳۸ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان خبر داد و گفت: رأی‌اولی‌ها اولین حضور سیاسی خود را امروز به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، فرشید قاسمی، امروز_ جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه فرآیند رأی‌گیری در دبیرستان نمازی شیراز که با حضور استاندار فارس آغاز شد، اظهار کرد: در سال‌جاری نزدیک به ۳۸ هزار دانش‌آموز رأی اولی در فارس داریم که قریب به ۱۵ هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است.

وی افزود: برخی از شعب اخذ رأی در شیراز و دیگر شهرستان‌ها برای نخستین بار به رأی‌اولی‌ها اختصاص داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: شعبه اصلی در شیراز برای رأی‌اولی‌ها، دبیرستان نمازی پیش‌بینی شده و قراراست اولین حضور سیاسی دانش‌آموزان در این مدرسه ماندگار شود.

رأی اولی‌های فارس اولین حضور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

رأی‌گیری در مراکز گردشگری فارس برای نخستین بار اجرا شده است

محمد ثابت اقلیدی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به اینکه رأی‌گیری در مراکز گردشگری برای نخستین‌بار است که اجرا شده است، اظهار کرد: از مردم شریف شیراز دعوت می‌کنم که در آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدیه برای اخذ رأی به این دو مرکز گردشگری مراجعه کنند.

ثابت اقلیدی افزود: آمادگی کامل را به ستاد انتخابات اعلام کردیم که در هر کدام از مراکز که صلاح بدانند صندوق‌های سیار را در مراکز گردشگری برپا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خیلی خوب استقبال کردند و مشارکت دارند و ما هم بالطبع در خدمتشان هستیم، خاطرنشان کرد: فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتخابات حضور پر رنگی دارند.

رأی اولی‌های فارس اولین حضور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

حضور در پای صندوق‌های رأی گامی باصلابت در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز پس از انداختن رأی خود در صندوق آرای جوار آرامگاه حافظ اظهار کرد: اگر نسبت به سرنوشت و آینده خودمان حساس بوده و امیدوار باشیم، با احساس مسئولیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با صلابت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: امروز در روز مهم و سرنوشت‌ساز یازدهم اسفندشاهد برگزاری دو انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که از مردم شریف شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر فرهنگی، کهن و تمدن‌ساز خواستارم به وظیفه ملی و دینی خودشان عمل کنند و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

شهردار شیراز با بیان اینکه نباید ما رأی خودمان را دست کم بگیریم، اضافه کرد: اگر نسبت به سرنوشت و آینده خودمان حساس بوده و امیدوار باشیم، با احساس مسئولیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با صلابت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

اسدی ادامه داد: امروز هر فردی که این سرزمین و نظام مقدس اسلامی را دوست دارد، باید در این روز سرنوشت‌ساز با آمدن پای صندوق‌های رأی برای رقم زدن آینده‌ای بهتر گام بردارد.

وی با بیان اینکه یک شهر خوب جز با همراهی شهروندان خوب و فهیم ساخته نمی‌شود، ادامه داد: امروز اگر این کلان‌شهر شهرت جهانی دارد و در سال ۲۰۲۴ در بین کلانشهرهای آسیایی به عنوان پایتخت محیط زیست آسیا شناخته شد، به دلیل مردم خوب و شهروندان فهیم آن هست.

کد خبر 732213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.