حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ارتقای اقتدار کشور می‌شود

استاندار مرکزی گفت: به هر میزان که حضور و مشارکت مردم در انتخابات پر شورتر و بیشتر باشد، امنیت، اقتدار و صلابت کشور بیشتر تضمین می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در پای صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک روز حماسه بسیار بزرگ و سرنوشت ساز است چراکه همه جهانیان به آن چشم دوخته‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین واژه برای انقلاب حفظ جمهوری اسلامی و یکی از نمادها برای حفظ نظام حضور مردم در صحنه و یکی از جلوه‌های بارز این حضور شرکت در انتخابات است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به عنوان یکی از نمادهای بارز حفظ نظام به طور جدی مورد رصد تمامی دوستداران و همچنین دشمنان انقلاب است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات در تأیید و پایداری انقلاب اسلامی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی تاکید کرد: هم اینک در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، شرایط بی‌نظیری که هیچ انقلابی در سراسر تاریخ تجربه نکرده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: این استمرار و پایداری تنها با حضور مردم شریف ایران اسلامی میسر می‌شود.

حضور پرشور مردم تلاش دشمنان را خنثی کرد

مخلص‌الائمه گفت: با آنکه دشمنان در روزهای گذشته تلاش بسیاری برای دلسرد کردن مردم داشتند اما مردم به دعوت رهبری حضور پرشوری در ساعات ابتدایی داشته و با حضور خود پای صندوق‌های رأی نشان دادند همچنان پای رهبری و نظام ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان داد مردم پای نظام، رهبری و کشور ایستاده‌اند و نقشه‌های شبکه‌های معاند بازهم نقش بر آب شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، مردم در انتخابات مشارکت بالایی دارند و با حضور چشمگیرشان نشان دادند که پای جمهوریت و اسلامیت نظام ایستاده‌اند.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: رسانه‌های معاند در حال تغییر رویکرد راهبرد رسانه‌ای خود هستند و شکست خود را احساس کرده‌اند.

وی تاکید کرد: امروز در پایان وقت اخذ آرای انتخابات همه نظام سلطه رسانه‌ای غرب خواهد فهمید که در این مدت خاک به خورشید پاشیده است و تمام تبلیغات مسمومی که انجام داده است با هوشیاری و نگاه با بصیرت مردم به نتیجه نرسیده است و مردم مجدد ثابت می‌کنند که پای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

کد خبر 732208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.