درج کد انتخاباتی نامزدها در برگ رای فراموش نشود

دبیر ستاد انتخابات یزد با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه تشابهاتی بین اسامی نامزدهای انتخابات وجود دارد گفت: در تشابهات اسمی نمایندگان؛ درج کد انتخاباتی نامزدها در برگ رأی فراموش نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سعید رستگاری صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در محل ستاد انتخابات استان یزد مستقر در استانداری یزد که با حضور خبرنگاران فعال است اظهار کرد: مردم استان یزد لازم است توجه داشته باشند با توجه به شباهت‌های اسمی که بین برخی نامزدها وجود دارد، حتماً در برگ رأی خود علاوه بر اسم نامزد، کد انتخاباتی وی را نیز درج کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام ۸۶۷ شعبه اخذ رأی در استان یزد فعال شدند، افزود: در سراسر نقاط استان یزد اخذ رأی از مردم استان در حال انجام است.

دبیر ستاد انتخابات در استان یزد تصریح کرد: از مردم استان می‌خواهم که هرچه زودتر برای رأی دادن به شعب مربوطه مراجعه کنند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

رستگاری با اشاره به اینکه ساعت پایانی اخذ رأی در حال حاضر ساعت ۱۸:۰۰ تعیین شده است، گفت: این زمان در صورت نیاز با دستور وزارت کشور تمدید خواهد شد، اما از مردم می‌خواهیم هر چه زودتر جهت رأی دادن اقدام کنند.

کد خبر 732198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.