احساس تکلیف مردم برای حضور در انتخابات غرورانگیز است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حضور پرشور مردم از ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی، گفت: این احساس تکلیف برای توسعه و اعتلای روزافزون کشور، غرورانگیز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، صبح امروز_جمعه یازهم اسفند_ در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حق قانونی آحاد جامعه است، اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم، از مؤلفه‌های اصلی انتخابات است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این امر تاکید داشته‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه مردمی که دل در گرو پیشرفت کشور دارند در این انتخابات شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور هر کسی با هر گرایش سیاسی، در پیشرفت و آبادانی استان و کشور اثرگذار خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مردم براساس یک سری معیارها نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دغدغه توسعه کشور، مردمی بودن و دلسوز بودن از جمله مهمترین این معیارهاست.

معتمدیان همچنین تصریح کرد: با تشکیل یک مجلس قوی، در کنار دولت قوی با انسجام و هم‌افزایی، یکی از اولویت‌های اصلی کشور که حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم است، تسریع می‌شود.

وی در ادامه با قدردانی از همه کاندیداهایی که احساس تکلیف و در انتخابات ثبت‌نام کردند، افزود: یکی از الزامات جدی در مشارکت قوی، بحث رقابت بوده و زمینه برای یک رقابت عادلانه در این دوره فراهم شده است.

استاندار آذربایجان غربی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، شاهد تشکیل مجلسی قوی با نمایندگانی دلسوز و مردمی باشیم.

کد خبر 732171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.