حضور مسئولان استان یزد در صف‌های پررنگ انتخابات + فیلم

امام جمعه یزد، استاندار، معاونان و سایر مسئولان استان با آغاز فرآیند رای‌گیری در شعب اخذ رای و به صورت ویژه در مسجد روضه محمدیه به عنوان پایگاه انقلاب در یزد، در صف‌های اخذ رای حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مردم بصیر و فهیم استان یزد صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ با آغاز روند اخذ رأی و حماسه بزرگ انتخابات در کشور به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «مردم هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید، در اولین ساعات ممکن بروید رای‌تان را در صندوق‌ها بیندازید»؛ لبیک گفتند.

یزدی‌های ولایتمدار با شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بلافاصله در حوزه‌های رأی‌گیری حضور پیدا کردند و صف‌های طولانی شکل دادند.

به واسطه این جوشش و خروش مردم شهیدپرور یزد، هم‌اکنون صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رأی تشکیل شده است تا ثبت افتخار بزرگ دیگری در پرونده زرین استان یزد و بیشترین مشارکت‌ها در استان یزد رقم بخورد.

مهران فاطمی استاندار یزد، به اتفاق معاونان خود، مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی استان یزد، بسیجیان، نیروی‌های خدوم هلال‌احمر و اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات و دادن رأی در مسجد روضه محمدیه یزد حاضر شدند.

کد خبر 732154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.