۱۵۰۰ بسیجی از صندوق آرا در استان قزوین صیانت می‌کنند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ۵۰۰ صندوق رای را توسط بسیج صیانت می‌کنیم و ۱۵۰۰ بسیجی و سپاهی در سراسر استان تامین این امنیت را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز -جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات ابتدایی رأی‌گیری در شعب بودم و حضور پرشور را دیدیم و از این بصیرت افتخار کردیم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران دارای خصوصیات ممتازی است و واقعاً عزم راسخ دارند و با همه بدجنسی دشمنان که بیش از ۱۱ ماه دستگاه استکبار جهانی بمباران کرده که مردم پای صندوق‌ها نیایند اما ملت ما با عزم راسخ به همه بداخلاقی‌ها نه خواهند گفت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) عنوان کرد: خصوصیت دیگر مردم این است که دارای اراده تصمیم‌گیری به موقع هستند و امروز تصمیم می‌گیرند و رأی خود را تثبیت می‌کنند و آن را حق‌الناس می‌دانند و با حرمت و قداست حق خود را می‌گیرند و به دنیا نشان می‌دهند حامی نظام هستند.

سردار آتانی اضافه کرد: حضور امروز مردم دو پیام دارد و به آن‌ها که خواستند ملت نیاید گفتند با پیام اتحاد و همدلی و انسجام همه جانبه همه برای تعیین سرنوشت پای صندوق می‌آیند و همچنان سرآمد دنیا هستند.

وی ادامه داد: جایی در دنیا نداریم این‌همه علیه یک ملت موضع گیری شود و مردم همچنان پای کار باشند اما ملت می‌داند انتخابات یک عامل قدرت است و به آن اهمیت می‌دهد.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که با همه سختی‌ها پای کار بودند و از استراحت گذشتند و حضور پر رنگ داشتند و مردم را دعوت کردند و تا گام آخر پای کار می‌مانند تا نشاط جامعه کم نشود و این انتخابات بخوبی برگزار شود.

سردار آتانی گفت: فراجا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست کمک کرد و ۵۰۰ صندوق رأی را توسط بسیج صیانت می‌کنیم و ۱۵۰۰ نفر بسیجی و سپاهی در سراسر استان این امنیت را برعهده دارند.

وی ادامه داد: مشارکت با مردم و رقابت با نامزدها و سلامت و امنیت انتخابات با نیروهای نظامی و انتظامی است. ساعت ۸:۰۰ صبح، ۹۹ درصد شعب آماده رأی‌گیری بود و مشکلی نداشتیم و تا ساعت ۹:۰۰، صددرصد صندوق‌ها آماده رأی‌گیری شده است.

کد خبر 732149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.