بیش از ۱۱ هزار نفر تامین امنیت انتخابات در اصفهان را برعهده دارند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از حضور بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج برای تامین امنیت شعب اخذ رأی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج به صورت مستقیم در تأمین امنیت شعب اخذ رأی انجام وظیفه می‌کنند که از این تعداد ۷۵۰۰ نفر نیروی پلیس و ۳۶۰۰ نفر از نیروهای بسیج هستند.

وی افزود: افزون بر این تعداد نیرو سایر نیروها اعم از سپاه و فرماندهی انتظامی نیز در آماده باش صددرصدی قرار و در تأمین امنیت جامعه حضوری فعال و مستمر دارند تا شهروندان با امنیت و آرامش کامل و اطمینان خاطر در انتخابات شرکت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با پشتیبانی‌هایی که صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های مسئول، بسیج و سپاه پرتوان تا این لحظه امنیت خوبی در تمام نقاط استان برقرار است و تا پایان زمان برگزاری انتخابات امنیت صددرصدی را شاهد خواهیم بود.

سردار هاشمی‌فر در خصوص تأثیر مشارکت مردم در انتخابات بر امنیت کشور گفت: امنیت یک مقوله نسبی است و درست است که نیروهای نظامی و انتظامی در آن نقش دارند، اما در مجموع، امنیت پایدار کشور با حضور و مشارکت همه آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف تأمین می‌شود که یکی از صحنه‌های حضور مردم نیز عرصه انتخابات است.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات موجب تثبیت و استمرار نظام و خنثی کننده تهدیدات دشمن است و زمینه عزت، اقتدار و امنیت ملی کشور را بیش از پیش فراهم می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با این همدلی و همراهی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با امنیت و آرامش کامل خواهیم بود و مردم عزیز همیشه در صحنه و ولایتمدار استان اصفهان یک بار دیگر حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

کد خبر 732125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.