۲۰ هزار نیرو تأمین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور ۲۰ هزار نفر نیرو برای تأمین نظم و امنیت انتخابات استان، گفت: پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تأمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان، امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی زاهدان، اظهار کرد: ۲۰ هزار نیروی پلیس مسئولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارند که از این میزان ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم امنیت صندوق‌های رأی را تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: با تلاش همه نیروهای امنیتی و دستگاه‌های مربوطه، تا کنون هیچ‌گونه مورد امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: برابر فرامین مقام معظم رهبری راهبرد فراجا در انتخابات، امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی نیز با تأمین امنیت انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای پلیس در نقاط مختلف استان و استقرار نیروها و امکانات لازم، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس از ابتدای فعالیت‌های تبلیغاتی تاکنون هیچ مورد امنیتی در استان مشاهده نشده است.

کد خبر 732120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.