مردم سیستان و بلوچستان برای آینده و توسعه استان به میدان می‌آیند

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان بار دیگر نشان خواهند داد که برای آینده و امینت می‌آیند و رأی می‌دهند تا فرآیند توسعه، اشتغال، فرهنگی شدن و فرآیند اقتصادی را در این استان تسریع کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، رضا شریفی، امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در پای صندوق اخذ رأی به خبرنگاران اظهار کرد: امروز هم شاهد نزول باران رحمت هستیم و هم اینکه نتیجه یک سال زحمت و تلاش اعضای ستاد انتخابات امروز با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی به ثمر خواهد نشست.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان بار دیگر نشان خواهند داد که برای آینده و امینت می‌آیند و رأی می‌دهند تا فرآیند توسعه، اشتغال، فرهنگی شدن و فرآیند اقتصادی را در این استان تسریع کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: مردم این استان سرمایه ما هستند و این نجابت و صبوری مردم همیشه باعث شده است تا با روحیه و انگیزه تلاش کنیم که از این لحاظ همیشه مدیون مردم هستیم.

وی یادآور شد: حدود ۴۰ هزار نفر در قالب هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه برگزاری فرآیند انتخابات را بر عهده دارند.

شریفی تصریح کرد: طبق نظرسنجی نهادهای مختلف، مشارکت خوبی در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی از وجود هزار و ۸۶۱ شعبه اخذ رأی در سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: ٩٦٠ شعبه اخذ رأی سیار نیز در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با شعور سیاسی بالا در ادوار مختلف نشان دادند که با مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس قوی، سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

کد خبر 732114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.