هیچ مشکلی در شعب اخذ رای وجود ندارد / تاکنون تخلفی گزارش نشده است

فرماندار اصفهان گفت: مشکلی از نظر اعضای شعب، حضور اعضای شعب و تعرفه‌های مورد نیاز تا پایان رأی گیری نخواهیم داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرآیند اخذ رأی در شعب شهرستان اصفهان اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با هیئت‌های نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انجام گرفت، فرآیند رأی‌گیری از همان دقایق اولیه صبح امروز آغاز شده و همه اعضای شعب با هماهنگی‌ها و هم افزایی ها مشغول به کار شده‌اند.

فرماندار اصفهان با اشاره به گزارشات واصله از شعب و سامانه جامع انتخابات، افزود: در برخی از نقاط فرآیند رأی‌گیری به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود.

وی پیش بینی‌ها برای تعداد تعرفه‌ها را مناسب توصیف کرد و گفت: مشکلی از نظر اعضای شعب، حضور اعضای شعب و تعرفه‌های مورد نیاز تا پایان رأی‌گیری نخواهیم داشت.

احمدی ادامه داد: مطابق قانون نامزدهای مختلف طی روزهای قبل اسامی نمایندگان خود را به هیئت نظارت داده‌اند و کارت‌های مربوطه را اخذ کرده‌اند؛ این کارت‌ها ویژه شعبی که نمایندگان نامزدها درخواست حضور داشته‌اند صادر شده تا نمایندگان نامزدها بر فرایند اخذ رأی نظارت کنند و تا آخرین لحظات اخذ رأی و شمارش آرا در شعب مربوطه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسان شعب و سربازرسان تشکیل شده و مشغول انجام فرایندهای انتخاباتی هستند، در خصوص تخلفات انتخاباتی یادآور شد: در ایام تبلیغات انتخابات بعضاً تخلفاتی صورت گرفته بود که تذکر داده شد و حتی یکی دو مورد هم به مرجع قضائی ارسال شد اما امروز از آغاز فرآیند رأی‌گیری تاکنون تخلف خاصی گزارش نشده است.

کد خبر 732112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.