برنده حماسه ملی انتخابات، مشارکت‌کنندگان در آن هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور همگانی در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و برنده حماسه ملی مشارکت‌کنندگان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، صبح امروز_ جمعه یازدهم اسفند_ در جریان حضور در شعبه اخذ رأی اظهار کرد: نامزدهایی که توسط مردم رأی می‌آورند برنده نیستند بلکه برنده این حماسه ملی مشارکت‌کنندگان در آن هستند که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته‌اند و در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به انتظارات ولی امر مسلمین از ملت ایران پس از انتخابات گفت: پس از انتخابات برنده و طرفدارانش باید موفقیت خود را از خدا بدانند، نتیجه آن حق‌الناس است که همه باید آن را قبول داشته باشند و از روز شنبه و پس از انتخابات مهربانی و بردباری کنند.

حجت‌الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه تاکنون نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت داشتند، افزود: بعد از نتیجه نهایی رقابت‌ها تبدیل به رفاقت خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که متدین، متعهد، شجاع، مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار باشد.

خاتمی گفت: البته هنوز در مباحث اقتصادی و سایر مسائل مشکل داریم اما اگر باهم یک صدا نشویم، این مشکلات حل نخواهد شد.

وی با تاکید بر حضور همگانی در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و موجب همدلی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، تا امروز نامزدها باهم رقابت داشتند اما بعد از این همه باید برای منافع ملی تلاش کنیم.

کد خبر 732101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.