حضور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ با حضور در پای صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت شریف و مسلمان ایران و فداکار ما توفیق خلق یک حماسه بزرگ ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی را پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات بسیار سرنوشت‌ساز است، افزود: انتخابات خبرگان رهبری نقش بسیار مهمی در تداوم خط ولایت و امامت و مرجعیت و هدایت ملت شریف ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات نشان دهنده پایبندی مردم به اصول و مبانی نظام اسلامی و عامل خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی در ریل گذاری و قانونگذاری و آینده درخشان به ویژه در برنامه هفتم توسعه و آینده بسیار امیدوار کننده در موضوعات اقتصادی فرهنگی و اجتماعی روابط منطقه‌ای و بین‌المللی حمایت از غزه و فلسطین و محرومین و مستضعفین دنیا حمایت از نیازمندان داخلی کشور و کارهایی که در داخل نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مجلس نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مجلس شورا اسلامی به عنوان رکن قانونگذار نظام، وظیفه تصویب قوانین در تمام امور و تعیین حدود اختیارات مسئولان و حقوق مردم را برعهده دارد و با اعمال نظارت بر اجرای قوانین، تضمین کننده اداره امور کشور است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: افرادی که از سوی مردم انتخاب می‌شوند وظیفه دارند تمام وقت خود را برای رفع مشکلات کشور صرف کنند و با برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات جوانان دین خود را به مردم و انقلاب اسلامی ادا کنند.

وی گفت: انتظار می‌رود مردم استان مرکزی و کشور با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری خلق کنند و پایبندی به اصول و مبانی نظام اسلامی پشتیبانی را به جهانیان اثبات کنند.

کد خبر 732086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.