تخلفات احتمالی انتخابات رصد می‌شود

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه قضات کشیک و نیروهای نظارتی دستگاه قضایی امروز فعال هستند گفت: این امر با هدف نظارت دقیق برای جلوگیری از تخلفات و نتایج سو آن صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی، صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه رای‌ریزی خود به صندوق دوازدهمین انتخابات مجلس شورأی اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد جمهوریت و نماد مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: تلاش دشمن برای حضور پیدا نکردن مردم پای صندوق رأی بیانگر اهمیت انتخابات است.

وی افزود: انتخابات مهم در کشور همین انتخابات شورای اسلامی و خبری است، چراکه حضور پای صندوق رأی و نتیجه آن در جامعه نقش و اثرگذاری قابل توجهی دارد، به همین دلیل است که بدخواهان مردم با تبلیغات گوناگون و روش‌های مختلف سعی در دلسرد کردن مردم برأی عدم شرکت در انتخابات را دارند.

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: این اقدام از سوی دشمن همیشه بوده و در این دوره نیز به واسطه تنوع رسانه‌ای و ولنگاری فضای مجازی رنگ بیشتری به خود گرفته است.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: مردم طی ادوار گذشته نشان داده‌اند پای انقلاب و کشور ایستاده‌اند و هرکس نگاه چپ به کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد مورد غضب همین مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بیانات صبح امروز مقام معظم رهبری، گفت: بدخواهان و دوستان کشور پیگیر این انتخابات هستند و مردم با حضور پرشور خود می‌توانند بدخواهان را ناامید و دوستان را خوشحال کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات پیش از آغاز انتخابات در دستگاه قضائی، طبق همه انتخابات دستورالعملی صادر شده است تا در راستای پیشگیری و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی نظارت و اقدامات لازم را داشته باشند.

فاضلی هریکندی ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی ذی‌ربط هستند و مصوبات متعدد با هدف پیشگیری داشته‌ایم، رسیدگی ویژه به تخلفات نیز در تعدادی پرونده انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه که انجام شده است کمترین تخلف را در استان داشته‌ایم که مربوط به زمان تبلیغات است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: امروز نیز همه قضات، کشیش و نیروهای ناظر قضائی حضور دارند و تلاش داریم از تخلفات در لحظه جلوگیری کنیم تا به آن‌ها رسیدگی و از نتایج سو جلوگیری شود.

کد خبر 732080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.