مشارکت مردم هرسین حداکثری خواهد بود

فرماندار شهرستان هرسین گفت: مردم هرسین‌ در انتخابات حضوری حداکثری خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابوطالب ایتوندی _پنجشنبه دهم اسفند _ در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات اظهار کرد: مردم و شهروندان هرسینی ثابت کرده‌اند که در تمام صحنه‌های حمایت از نظام و ولایت حضورداشته‌اند و در انتخابات پیش رو هم مشارکت حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: تمام توان شهرستان را برای برگزاری انتخاباتی که موردنظر و تأکید مقام معظم رهبری است به کار گرفته‌ایم و در تا پایان انتخابات در این مسیر قرار داریم.

فرماندار هرسین افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه پیش‌بینی‌شده است و در این کارزار ان‌شاءالله شاهد افتخارآفرینی مردم خواهیم بود.

وی ادامه داد: بنا به منویات مقام معظم رهبری پرداختن به حواشی فرصت خدمتگزاری را می‌گیرد و بر این اساس مسئولین باید از ورود به حواشی به‌ویژه در موضوع انتخابات بشدت بر حذر باشند و توان خود را بر مشارکت حداکثری مردم متمرکز نمایند.

ایتوندی بیان داشت: در آستانه یک رویداد بزرگ هستیم و همه ایرانیان می‌روند تا حماسه حضور خود را به رخ دشمنان بکشند و بار دیگر به آرمان‌های این نظام، انقلاب و دستاوردهایی که حاصل و ثمره مجاهدت هزاران شهید و امام راحل است لبیک بگویند.

وی همچنین ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع جانانه از وطن و ولایت را مسلک و اعتقاد شهدا ذکر کرد و گفت: باید همواره در این مسیر بوده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

فرماندار هرسین تصریح کرد: تردیدی نیست که در یک جنگ تمام‌عیار با جبهه باطل هستیم و دشمنان در مقابل جبهه حق صف‌آرایی کرده‌اند و از هیچ راه و منفذی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کند.

وی بیان کرد: نظام تمام‌قد در مقابل جبهه باطل ایستاده است و هر کس کلام نافذ و بستری دارد باید خود را برای هم آوردی و عمل به تکلیف در برابر جبهه باطل و دشمنان و جان‌فشانی در این راه آماده کند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان مسئولین و کارگزاران نظام برای خدمت به مردم باید از یکدیگر پیشی بگیریم و با توجه به تعهدی که در برابر تکلیف خودداریم با برگزاری یک انتخابات باشکوه راه رسیدن به قله را بپیماییم.

وی مطرح کرد: موضع ما باید بر اساس انصاف و عدالت و آن‌گونه که شایسته نظام است باشد و تمام‌قد و با تمام وجود مجری فعال و بی‌طرف انتخابات باشیم.

ایتوندی در پایان گفت: در دین، آئین و مکتب ما بر امین بودن و دقیق بودن بسیار تأکید شده است و کاندیداها می‌بایست ضمن داشتن این دو خصیصه، ولایت مدار و به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند باشند.

کد خبر 732045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.