شکل‌گیری مجلسی فرهنگ‌دوست منجر به عزت و اقتدار ملی خواهد شد

سازمان سینمای کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از خانواده بزرگ سینمای ایران برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه اعلام کرد: شکل‌گیری مجلسی آگاه، انقلابی و فرهنگ‌دوست به گسترش رونق و رفاه عمومی، بالندگی و رشد فرهنگ و هنر و عزت و اقتدار ملی منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان سینمای کشور، این سازمان با صدور بیانیه‌ای، از خانواده بزرگ سینمای ایران و جامعه هنری کشور دعوت کرد تا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: «انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است. به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

بی تردید، شکل‌گیری مجلسی مقتدر و فراگیر با مشارکت حداکثری مردم، ضامن استمرار و تقویت حرکت بالنده و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی و نیز، باعث پویایی و رشد فرهنگ عمومی جامعه است.

تجربه نشان داده است که با حضور تأثیرگذار مردم در مقاطع حساس تاریخ انقلابی اسلامی همواره تیر دشمنان این ملت و سرزمین به خطا رفته و هم از این روست که اکنون و در آستانه این انتخابات سرنوشت‌ساز، شاهدیم که دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران اسلامی، برای کاهش مشارکت مردم در این انتخابات و تضعیف جایگاه مردمی نظام، هجمه‌های تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای را در سطح جهانی و فراتر از گعده‌های اپوزیسیونی و دست و پا زدن‌های رسانه‌ای تدارک دیده‌اند و بی‌شک، در چنین شرایطی مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات؛ علاوه بر آن که باعث افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌شود؛ بسترساز ادامه مسیر رو به رشد و پیشرفت کشور و خنثی‌ساز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

در این راستا، به طور قطع، حضور حداکثری مردم و به ویژه هنرمندان، سینماگران و اصحاب فرهنگ و هنر به‌عنوان بخش نخبگانی و مرجع طیف‌های مختلف جامعه در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی به عنوان مطالبه و آرمان جامعه مترقی ایران، با حمایت و پشتیبانی خود مردم تداوم یافته است.

سازمان سینمایی ضمن قدردانی از خانواده بزرگ سینمای ایران که همواره، در بزنگاه‌ها و لحظات تاریخ‌ساز این مرز و بوم در کنار ملت سلحشور و همیشه در صحنه نقش آفرین بوده، از همه هنرمندان و سینماگران کشور دعوت می‌نماید تا این بار نیز ضمن لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با گرامیداشت نام و یاد شهیدان سرافراز، در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز، همانند دوره‌های پیشین انتخابات، با حضور پرشور در حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در تعیین آینده و سرنوشت خود، حضور یابند.

بر این باوریم شکل‌گیری مجلسی آگاه، جسور، انقلابی، قدرتمند و فرهنگ دوست به گسترش رونق و رفاه عمومی و ارتقای معیشت و اشتغال جامعه، توسعه و آبادانی کشور، بالندگی و رشد فرهنگ و هنر و عزت و اقتدار ملی منجر خواهد شد.»

کد خبر 732006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.