جزئیات آتش سوزی ۷ مغازه و دو منزل مسکونی در رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش سوزی هفت مغازه و دو منزل مسکونی در شهر خبر داد و گفت: با وجود سقف های بهم چسبیده، آتش سوزی در کمتر از ۱۰ دقیقه مهار شد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: حادثه آتش سوزی هفت باب مغازه و دو باب منزل مسکونی امروز_ پنجشنبه دهم اسفند_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۲۳ آتش نشان و افسر ارشد به همراه شش خودرو اطفای حریق و آب‌رسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید قلی پور کوی حسینی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه آتش نشانان در مسیر رسیدن به محل حادثه، با ترافیک شدیدی مواجه شدند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی سقف‌های بهم چسبیده هفت باب مغازه با کاربری‌های مختلف در کنار سقف دو باب خانه ویلایی مشاهده کردند.

مؤمنی با بیان اینکه آتش نشانان در کمتر از ۱۰ دقیقه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند، تصریح کرد: در این حادثه، سقف‌ها، اجناس و اسباب و اثاثیه هفت باب مغازه و دو باب منزل مسکونی در آتش سوخت و دچار آسیب و خسارت شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و علت آتش سوزی در دست بررسی است، افزود: شهروندان به منظور جبران خسارت ناشی از حوادث احتمالی آتش سوزی هر چه سریع‌تر نسبت به بیمه منازل مسکونی و مغازه و محل کسب و کار خود اقدام کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: این سازمان با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودرو سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

جزئیات آتش سوزی ۷ مغازه و دو منزل مسکونی در رشت

کد خبر 731988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.