برف روبی و نمک پاشی معابر اصلی و فرعی شهر اراک

شهردار اراک گفت: برف روبی و نمک پاشی معابر اصلی و فرعی شهر اراک در راستای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، توسط عوامل پر تلاش شهرداری انجام شد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: برخی از مسیرها و معابر، بیش از ۱۰ مرحله برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

وی افزود: به منظور ارتقا سطح خدمات و پیشگیری از بروز اختلال در تردد شهروندان، عوامل اجرایی شهرداری اراک به صورت شبانه روزی در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی شهر هستند.

شهردار اراک تصریح کرد: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی و درجه یک و همچنین معابر فرعی و درجه دو و سه شهر اراک در راستای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه توسط عوامل پرتلاش شهرداری در حال انجام است.

محمودی افزود: هم اکنون همه معابر اصلی درجه یک، دو و نقاط حادثه خیز برای عبور و مرور و روان است، همچنین با توجه به حجم بالای بارش برف، طی روزهای اخیر در برخی مسیرها و معابر بیش از ۱۰ مرحله عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز با پایان بارش، برف‌های دپو شده در کنار معابر پاکسازی می‌شود و در این راستا از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودروها در کنار خیابان‌ها اکیداً خودداری کنند، چرا که پارک برخی خودروها در کنار خیابان‌های اصلی به ویژه در هسته مرکزی از موانع سد راه اکیپ‌های برف‌روبی شهرداری در زمان برف‌روبی است.

شهردار اراک همچنین از برف‌روبی و پاکسازی معابر آرامستان این شهر خبر داد و افزود: عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاکسازی معابر و قطعات آرامستان و گلزار شهدا، با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی شهرداری در سازمان مدیریت آرامستان ها انجام شد.

محمودی ادامه داد: شب گذشته با تشدید بارش برف، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بدون وقفه به ارائه خدمات حمل و نقل به شهروندان پرداختند.

وی تصریح کرد: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر فرعی و درجه دو و سه شهر اراک در راستای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی معابر و تسهیل در تردد شهروندان، توسط عوامل پر تلاش شهرداری اراک در حال انجام است.

کد خبر 731957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.