کشف بیش از ۷۹ هزار عدد مواد محترقه در تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف ۷۹ هزار و ۲۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، اظهار کرد: مقابله با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: با دریافت خبری در خصوص دپو تعداد زیادی مواد محترقه غیرمجاز داخل مغازه‌ای در یکی از بخش‌های شهرستان تالش و پیگیری پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌، ۷۹ هزار و ۲۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه در این راستا متهم ۶۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی گفت: همه ساله در چهارشنبه آخر سال با حوادث و صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه و ترقه‌های قاچاق و دست‌ساز مواجه می‌شویم که لازم است خانواده‌ها در این ایام مراقب فرزندان خود باشند و با نظارت، کنترل و آگاه کردن آن‌ها از خطرات استفاده از این اقلام، جلوی حوادث ناگوار را بگیرند.

کد خبر 731934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.