پیام حضور مردم در انتخابات پشتیبانی از نظام است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از نشانه‌های اقتدار نظام‌ها، تسلط نظامی و تجهیزات نظامی است و نشانه دیگر حضور مردم در تمام صحنه‌ها است، گفت: پیام حضور مردم در انتخابات پشتیبانی از نظام است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندف طی هفته جاری شاهد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر و رقابت سالم بین آن‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری این بود که تمام کاندیداها بتوانند از شرایط یکسان و مساوی بهره‌مند شوند، افزود: تا اینجای کار همه به خوبی عمل کردند، دستگاه‌های متولی، ستاد انتخابات در استان و شهرستان، همچنین از نامزدها تشکر می‌کنم که این چنین پرشور وارد صحنه شدند و سعی کردند در یک شرایط رقابتی خود را به مردم معرفی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه طبق قانون نامزدها از ساعت ۸:۰۰ امروز اجازه تبلیغ نداشتند، اما تبلیغات انجام شده در سطح شهر تا پایان زمان انتخابات باقی می‌ماند، گفت: از اینجا به بعد وظیفه مردم شروع می‌شود تا با بررسی و شناخت لازم به افراد اصلح رأی دهند.

نورصالحی با بیان اینکه فردا از ساعت ۸:۰۰ باید سر صندوق‌های رأی حاضر شویم و با شناخت و تجزیه و تحلیل به افراد اصلح رأی دهیم، تصریح کرد: پس از آن مجدد وظیفه نمایندگان منتخب برای بهبود شرایط و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر مردم، وضع اجرای قوانین بهتر و نظارت بر اجرای قوانین و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: نماینده‌ای که پشتوانه قوی مردمی داشته باشد، قوی‌تر و بهتر می‌تواند پیگیر مسائل باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این صورت یک نظام مردم‌سالاری که مردم در انتخاب سرنوشت و نمایندگان خود دخالت دارند، شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم بتوانند از این امتحان همچون گذشته به خوبی بیرون بیایند و یک مجلس کارآمد، قوی، مردمی و وقت‌گذار داشته باشیم تا بتواند مشکلات جامعه را مرتفع کند.

نورصالحی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های اقتدار نظام‌ها، تسلط نظامی و تجهیزات نظامی است و نشانه دیگر حضور مردم در تمام صحنه‌ها است، ادامه داد: هنگامی که دشمن همراهی و پشتیبانی تمام مردم با نظام را مشاهده کند، این نشانه اقتدار نظام و دور کردن دشمنی‌ها است، بنابراین پیام حضور مردم در انتخابات پشتیبانی از نظام است.

کد خبر 731921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.