انتخابات بهترین زمان برای حضور فعال در عرصه جهادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امروز ما در حال جهاد هستیم و انتخابات بهترین زمان برای حضور فعال در این عرصه جهادی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حسن رضانیا امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با تبریک روز امورتربیتی، تعلیم و تربیت را پایه و اساس همه پیشرفت‌ها دانست و اظهار کرد: تعلیم و تربیت همواره و در طول تاریخ از مباحث مهم و اثرگذار در دل جامعه و فرهنگ ایرانی اسلامی بوده است.

وی با اشاره به آیه شریفه «قَدْ تَبَیّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیّ» انتخابات پیش رو در روز ۱۱ اسفند را مصداق صحنه عملی این آیه دانست و افزود: امروز ما در حال جهاد هستیم و انتخابات بهترین زمان برای حضور فعال در این عرصه جهادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: ۴۸ شاخص برای افراد اصلح در انتخابات مشخص شده است، اما ما باید افراد اصلح را با گرفتن نبض ایمان به خدا و با ملاک و معیارهای قرآنی شناسایی کنیم و بدانیم که نگاه آن‌ها به کفر و باطل چگونه است.

رضانیا اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف است، اما مشارکت به این معنی است که ما دیگران را در این تکلیف مهم شرکت دهیم؛ بنابراین شرکت و مشارکت در انتخابات دو موضوع متفاوت اما در یک راستا است.

کد خبر 731908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.