کشف ۳۰۰۰ ماده محترقه غیرمجاز در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف سه‌ هزار ماده محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، توحید فارسی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهای پایانی سال پلیس مراغه با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شوند برخورد می‌کند.

وی افزود: مأموران یگان امداد این فرماندهی طی گشت‌زنی‌های مداوم و مستمر در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری آردی مشکوک شدند و آن را متوقف و در بازرسی از خودروی مذکور سه هزار ماده محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه ارزش ریالی مواد محترقه کشف‌شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فارسی از شهروندان خواست در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال، مراقبت بیشتری از جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در راستای تولید یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیرقانونی فعالیت می‌کنند، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 731900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.