جابه‌جایی بیش از ۲۶ میلیون مسافر خطوط ریلی در امنیت کامل

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه‌آهن کشور در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعداد قطارها اظهار کرد: پلیس راه‌آهن کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه‌روزی، امنیت ۲۶ میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر را در قالب بیش از ۵۹ هزار و ۶۱۹ رام قطار تأمین و رضایت مسافران را به‌خوبی جلب کند.

وی افزود: کارکنان پلیس راه‌آهن کشور توانستند، قاچاق کالا و ارز را در خطوط ریلی شناسایی و در این راستا انواع کالاهای قاچاق و ارز با ارزش تقریبی بیش از ۵۰۴ میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با بیان اینکه طی سال جاری ۸۲ تن و ۷۹۴ کیلوگرم آهن‌آلات حاشیه ریلی کشف شده است، گفت: تاکنون ۳۱۸ عدد تجهیزات نظامی و ۱۵۸ مورد از اقلام ممنوع و غیرمجاز از مسافران این خطوط به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۱ ماه بیش از ۵۹۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است، اظهار داشت: دستگیری ۱۴۶۳ نفر در ایستگاه‌ها و قطارهای راه‌آهن، نشانگر عملکرد خوب کارکنان این پلیس است.

سردار بنی‌اسدی‌فر با تأکید بر اینکه در اجرای حکم مرجع قضائی ۹۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توسط پلیس راه‌آهن کشور توقیف شده است، گفت: طی ۱۱ ماه گذشته ۹۸ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، شامل خودرو و موتورسیکلت، کشف و برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه‌آهن کشور با استفاده از تمام امکانات نسبت به ارتقای امنیت و آرامش خاطر برای مسافران تلاش می‌کند، تا سفری امن و ایمن را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

کد خبر 731873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.