۶۴ شعبه اخذ رأی در منطقه ۵ اصفهان پیش‌بینی شده است

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ۶۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که از این تعداد حدود ۶۲ شعبه به‌صورت ثابت و دو شعبه به‌صورت سیار روز جمعه، یازدهم اسفند سال جاری در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری اظهار کرد: از تمام شهروندان دعوت می‌کنیم فردا _جمعه یازدهم اسفند_ با حضور گسترده و پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی، همچون تمام زمان‌ها از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: اقداماتی از جمله برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای و جریان‌شناسی دشمن در انتخابات، توزیع بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات شامل نکات کلیدی در جشن‌های نیمه شعبان بین شهروندان و برگزار جلسه با ائمه جماعت این منطقه با هماهنگی ستاد اقامه نماز با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با توجه به برگزاری انتخابات در این منطقه، توسط اداره فرهنگی اجتماعی انجام شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برگزاری میز گفت‌وگو و اقناع‌سازی چهره به چهره شهروندان در معابر توحید، وحید، نظر، حسین‌آباد، متروپل چهارباغ بالا، مهرداد و میدان ارتش با حضور کارشناسان مربوطه از دیگر اقدامات این اداره است.

کارگر گفت: برپایی میز خدمت در دهه فجر با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و دادستان استان اصفهان در مساجد منطقه، بیان پیشرفت‌ها در حوزه مدیریت شهری و دعوت شهروندان در راستای حضور در انتخابات از دیگر اقدامات این منطقه در راستای افزایش شور انتخاباتی و دیدار چهره به چهره شهروندان درباره رفع مشکلات منطقه است.

وی ادامه داد: در این منطقه ۶۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که از این تعداد حدود ۶۲ شعبه به‌صورت ثابت و دو شعبه به‌صورت سیار در روز جمعه، یازدهم اسفند سال جاری در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 731867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.