بهره‌برداری از ورزشگاه روباز پرتمان تا پایان سال جاری

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ورزشگاه روباز ۱۰۴۵ مترمربعی محله پرتمان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه ۲۵ میلیارد ریالی تا پایان سال جاری در اختیار ورزشکاران محله قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کمبود مراکز ورزشی در محله پرتمان اظهار کرد: در گذشته ورزش‌های توپی به‌صورت سنتی در زمین‌های بایر و خاکی انجام می‌شد که از نظر بهداشتی اینگونه زمین‌ها برای سلامت ورزشکاران خطراتی را به همراه دارد.

وی افزود: با تعیین تکلیف پروژه ۹۸ هکتاری پرتمان عملیات آزادسازی زمین‌هایی با کاربری‌های ورزشی، فضای سبز و معابر اصلی و فرعی در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در ضلع غربی بوستان شهید شیرانی زمینی به مساحت ۱۰۴۵ مترمربع با کاربری ورزشی برای احداث زمین روباز ورزشی اختصاص داده شد، از این‌رو عملیات دیوارکشی آن به اتمام رسیده و در مرحله سیمان‌زنی و سفیدکاری دیوار قرار دارد.

باقری با اشاره به هزینه ۲۵ میلیارد ریالی احداث زمین ورزشی روباز پرتمان گفت: طراحی و جانمایی تجهیزات ورزشی این زمین ورزشی همراه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است که پس از اتمام، عملیات آسفالت آن انجام شده و در اختیار ورزشکاران ورزش‌های توپی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال و دیگر موارد قرار می‌گیرد.

کد خبر 731861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.