نماینده، نماد استعداد و توانمندی‌های یک شهر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده و اولویت همه نهادها و دستگاه‌های برگزارکننده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن عباسی در آئین گرامیداشت روز جوان که با حضور چشمگیر جوانان در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: مهاباد زادگاه شخصیت‌های فرهیخته و چهره‌های فرهنگی نامی کشور بوده و نماینده این مردم هم باید در حد جایگاه شهرستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در کشور است، افزود: بسیاری از مشکلات کشور از طریق قانون‌گذاری صحیح نمایندگان مجلس برطرف خواهد شد که به صورت مستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه مهلت تبلیغ کاندیداها پنجشنبه ساعت هشت صبح به پایان می‌رسد، گفت: نمایندگان مجلس باید به وعده‌های خود وفادار باشند، چون اذهان مردم ما قوی است و وعده‌های انتخاباتی را فراموش نمی‌کنند.

عباسی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵٠٠ نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، تاکید کرد: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده و اولویت همه نهادها و دستگاه‌های برگزارکننده است.

وی با بیان اینکه نماینده نماد استعداد و توانمندی‌های یک شهر است، ادامه داد: این دوره نسبت به ادوار گذشته با تغییراتی همراه است که یکی از این تغییرات داشتن تنها یکی از پنج مدرک هویتی شامل گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه و پایان خدمت جهت شناسایی رأی‌دهندگان است که باید در اختیار داشته باشند تا بتوانند رأی دهند.

در پایان این مراسم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر از ٣٠ جوان نخبه و افتخارآفرین شهرستان در زمینه‌های مختلف با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 731848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.