مردم چهارمحال‌وبختیاری با انتخاب فرد اصلح به توسعه استان کمک کنند

ریئس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مردم چهارمحال‌وبختیاری همچون همیشه پشتیبانی خود از نظام اسلامی را اعلام می‌کنند و با انتخاب نمایندگان اصلح، به رشد و توسعه استان خود کمک می‌کنند.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی، انسجام ملی و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است.

وی افزود: تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم، توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی، اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: این جوانان بودند که میدان دفاع مقدس را مدیریت کردند و امروز مسئولان بخش‌های مختلف نباید از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نشاط و انگیزه جوانی غفلت کنند، چرا که هنوز هم این جوانان آینده کشور را رقم می‌زنند؛ روزگاری در میدان نبرد و امروز پای صندوق‌های رأی.

حیدری گفت: بانوان و جوانان با جمعیت قابل توجه‌ای در حوزه‌های مختلف نقش ارزنده‌ای در انتخابات ایفا خواهند کرد و در شرایطی که دشمنان کشورمان و معاندان در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند، از این‌رو برای شکست این توطئه‌ها باید در انتخابات شرکت پرشور داشته باشند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: مردم چهارمحال‌وبختیاری همچون همیشه پشتیبانی خود از نظام اسلامی را ثابت می‌کنند و با انتخاب نمایندگان اصلح خود، به رشد و توسعه استان کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضوری باشکوه در تمام انتخابات‌ها داشته‌اند و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، همواره تأمین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی بوده است و همه ما وظیفه داریم در برهه حساس کنونی در انتخابات شرکت کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: در پایان از مردم همیشه در صحنه چهارمحال‌وبختیاری به خصوص مردم شریف و انقلابی شهرکرد که همواره در رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، دعوت می‌کنیم با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای باشکوه از حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.

کد خبر 731838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.