نقش مؤثر بازاریان در انتخابات

استاندار همدان گفت: نقش مؤثر و با اهمیت بازاریان و کسبه در انتخابات نیز همچون دیگر مسائل، پررنگ و حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه در این ایام توفیق حاصل شد که در جمع اصناف و بازاریان حضور یابیم اظهار کرد: امروز در شرایط حساس قرار گرفتیم و در این مواقع انسان‌های بزرگ می‌توانند اثرگذاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک نقطه سرنوشت‌ساز در استان قرار داریم که می‌توانیم آینده خود را ترسیم کنیم افزود: بازاریان در همه نسل‌ها جزو اثرگذارترین افراد جامعه هستند و در این ایام انتخابات نیز می‌توانند نقش مؤثر داشته باشند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری اصناف و بازاریان ما شتاب‌دهنده هستند ادامه داد: دوران پیش از انقلاب یادمان نمی‌رود که بازاریان و اصناف مورد شکنجه نظام طاغوت قرار می‌گرفتند و برای انقلاب با امام (ره) و مجاهدین خط اسلام همراه بودند و نقش‌آفرینی داشتند که در ایام جنگ تحمیلی هم در کنار مردم پشتیبانی لازم را انجام می‌دادند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه همواره ذهنیت و نگاه مثبت به بازاریان وجود داشته است اضافه کرد: امروز که در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، همراهی بازاریان بسیار مؤثر بوده است، آنها حمایت‌هایی از افراد محروم و مستمند نیز دارند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا بازاریان همدان اقدام بسیار مثبتی داشتند و به میزان ۲۵ میلیارد تومان از اجاره بهای خود گذشت کردند خاطرنشان کرد: همدلی و نوع‌دوستی در میان بازاریان موج می‌زند و اقدامات ارزشمند این قشر تسهیل‌گر خدمت به مردم بوده است.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف یک پارلمان و مجلس برای بازار ما هستند و همه انسان‌های شریف و دل در گرو ارزش‌ها در این مجموعه خدمت می‌کنند.

وی در ادامه از اقدامات صورت گرفته در استان سخن گفت و افزود: خوشبختانه با حمایت دولت مردمی اتفاقات خوبی در استان رقم خورده و در این بین هیأت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها تلاش‌های زیادی داشتند.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز در مصاف تمام عیار جنگ اقتصادی قرار داریم اما خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف رقم خورده است عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در این دولت قریب به ۲۱۰ واحد تولیدی در استان احیا و به چرخه کار بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در حوزه اصناف ساماندهی صورت گیرد و شهرک‌های صنفی یکی پس از دیگری شکل گیرد همانطور که در صنف بنکداران شاهد بودیم تأکید کرد: برنامه مشخصی برای اصناف همدان داریم.

قاسمی‌فرزاد در ادامه شرکت در انتخابات را مهم دانست و گفت: برخی‌ها می‌گویند رأی ما تأثیری در انتخابات ندارد، در حالی که بسیاری از اتفاقات مهم حاصل همین انتخاب‌های ماست و وقتی نمایندگان قدرتمند و با توان بالا انتخاب شوند، می‌توانند در توسعه کشور مؤثر باشند.

وی همدلی و هم‌افزایی را عامل پیشرفت عنوان کرد و افزود: به تعبیر رهبر انقلاب باید افراد صالح را انتخاب کنیم تا به گونه‌ای شرایط پیشرفت کشور را هموار و ترسیم سازند.

استاندار همدان با بیان اینکه نماینده‌ای که ستیز دارد خیری برای مردم و حتی خود ندارد خاطرنشان کرد: ما نمایندگان خدمت‌گزار می‌خواهیم و به همین دلیل باید انسان‌های فرهیخته را انتخاب کنیم تا تلاش کنند مسیر خدمت‌گزاری هموار شود.

وی با بیان اینکه انتخاب جمع حاضر می‌تواند سرنوشت استان را به سمت پویایی بکشاند اضافه کرد: اگر نیم‌نگاهی به عقب داشته باشیم، برخی انتخاب‌ها موجب خسران بوده‌اند و باید در انتخاب‌های خود دقت لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آرا تک تک ما بنیه جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کند گفت: مطالبه گری درست است اما نباید مخرج مشترک با دشمن داشته باشیم و باید توانمندی خود را به رخ دشمن بکشیم و بمانیم و ادامه دهیم که پیروزی نزدیک است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ابتدا حضور در انتخابات و دوم انتخاب اصلح را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

کد خبر 731791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.