حضور پرشور و انتخاب اصلح دو مولفه مهم در انتخابات پیش رو است

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: حضور پرشور و انتخاب کاندید اصلح دو موله مهم در انتخابات پیش رو (مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی) است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار محمد رستمی چهارشنبه _ نهم اسفند _ در همایش بزرگ بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه انتظامی استان که در حسینیه محمدرسول الله (ص) برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که با حضور پرشور مردم به یک جشن بزرگ ملی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این میان خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در هرچه پرشورتر شدن انتخابات دارند و می‌توانند با حضور خود و ترغیب فرزندانشان به شرکت در این رویداد مهم باعث ناامیدی دشمنان شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات یک طرف قضیه است، گفت: روی دیگر آن انتخاب اصلح و آگاهانه ایست که همه شرکت کنندگان باید به آن توجه کنند.

وی یادآوری کرد: انتخاب درست و اصولی می‌تواند آینده کشور را تضمین و باعث بهبود امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شود.

رستمی در پایان حضور پرشور و انتخاب کاندید اصلح دو مؤلفه مهم در انتخابات پیش رو (مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی) دانست و گفت: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین افراد، آینده بسیار بهتری در انتظار کشورمان خواهد بود.

کد خبر 731788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.