کشف محموله ۱۰۰ میلیاردی کالای قاچاق از یک کامیون

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا به همراه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی صورت گرفته از این خودرو بیش از دو تن انواع لوازم یدکی مستعمل خودرو، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع ادکلن و اسپری خوشبوکننده ،۸۰۵ دستگاه لوازم برقی آرایشی، ۱۹۹ دستگاه کامپیوتر، لب تاب و تجهیزات جانبی مستعمل ،۲۳ هزار و ۹۵۰ عدد سرنگ، پنج دستگاه کپی مستعمل، دو دستگاه همودیالیز، ۲۴۶ عدد ساعت مچی هوشمند، ۱۱۷ عدد هندزفری و شش حلقه رینگ و لاستیک مستعمل قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

کد خبر 731777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    شما به ای میگید قاچاق. ادکلن و‌لاستیک مستعمل! خجالت آوره. دلم برای راننده بیچاره سوخت. برید اون گنده هارو بگیرید اگر جرئتش را دارید.