تشکیل مجلس قوی گره‌گشای مشکلات کشور خواهد بود

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت انتخاب نمایندگان توانمند توسط مردم، گفت: تشکیل مجلس قوی در کنار دولت و قوه قضاییه گره‌گشای مشکلات کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _چهارشنبه نهم اسفند- در جشن گل برای گل ویژه بانوان تیران و کرون در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: مشارکت حداکثری سرمایه‌ای برای نظام و اهداف عالیه کشور خواهد شد و نتایج آن در اداره کشور به مدت چند سال خواهیم دید.

وی با بیان اینکه علاوه بر مشارکت انتخاب اصلح نیز حائز اهمیت است، افزود: تشکیل مجلس قوی در کنار دولت و قوه قضائیه گره‌گشای مشکلات کشور خواهد بود از این جهت انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی مجلس ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تشکیل مجلس ضعیف، اهداف کشور را دچار مشکل کرده و برای رفع مشکلات داخلی کارساز نیست.

محمدی کیا مطالبه‌گری از نمایندگان منتخب را ضروری خواند و اذعان داشت: پس از انتخاب کاندیدای شایسته و شکل گیری مجلس قوی در راستای ایران قوی، مطالبه گری از منتخبین ضرورت دارد.

وی به هدف دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است، اشاره کرد و گفت: دعوت و تشویق به حضور در این عرصه ضرورت داشته و از این جهت یک مأموریت مهم برای افراد صاحب نفوذ خواهد بود.

فرماندار تیران و کرون بانوان را یکی از گروه‌های اثرگذار در تشویق به حضور در انتخابات معرفی کرد و اظهارداشت: اغلب ورودی دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل داده و در حوزه‌های مختلف نقش آفرین بوده‌اند و این موضوع حکایت از همت والای زنان جامعه است.

محمدی کیا یادآور شد: شاخصه‌های پیشرفت در بانوان تیران و کرون نیز دیده می‌شود و آنان توانسته‌اند در عرصه‌های فرهنگی، هنری، علمی، صنعت، نوآوری و فعالیت‌های اجتماعی نقش خود را ایفا کنند و خوش بدرخشند.

وی با بیان اینکه بانوان در دوران دفاع مقدس پشتیبانی جنگ و جبهه‌ها را بر عهده داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مثل گذشته باید برای انتخابات و عرصه‌های مبارزه با دشمن سهم خود را ایفا کنند.

فرماندار تیران و کرون انتخابات ۱۱ اسفندماه را موقعیت و زمان جشن اقتدار ملی معرفی کرد و گفت: فعالان حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی مشارکت خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایمنا، در این برنامه دختران رأی اولی حضور داشتند و مراسم رأی‌گیری نمادین اجرا شد.

کد خبر 731749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.