شهرداری ارومیه مقابل طبیعت کم آورد

در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل تیم طبیعت اسلامشهر با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

در همین راستا شهرداری ارومیه در خانه میزبان تیم والیبال طبیعت بود که پوریا فیاضی، امیر آفتاب آذری، آرمین تشکری، آرمان صالحی، احد رضایی و عرشیا به‌نژاد ۶ بازیکن اصلی و شروع کننده تیم شهرداری بودند.

در آن سوی میدان نیز رامین خانی، اسماعیل مسافر، سهند الله وردیان، ابولفضل قلی پور، علی رمضانی و مهدی رضایی از ابتدای ست اول در ترکیب طبیعت اسلامشهر قرار گرفتند.

در این دیدار که شاهد بازی نزدیک و پایاپای دو تیم شدیم ابتدا این شهرداری ارومیه بود که ست اول دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود رقم زدند.

ست‌های دوم و سوم این دیدار با برتری تیم میهمان همراه بود؛ به نحوی که طبیعت توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۰ ست‌های دوم و سوم را به نفع خود به پایان برساند.

در چهارمین ست شهرداری ارومیه به دنبال جبران مافات برآمد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ طبیعت را با شکست مواجه سازد تا کار را به ست پنجم بکشاند.

نفس‌ گیرترین ست این مسابقه ست پنجم بود که از دو تیم بازی زیبایی به نمایش درآمد اما در نهایت در برابر چشمان نزدیک به شش هزار هوادار ارومیه‌ای در سالن غدیر طبیعت نتیجه را ۱۵ بر ۱۳ به نفع خود به پایان برده و در ست شماری نیز سه بر دو پیروز میدان شود.

گفتنی است این دومین شکست شهرداری با مربیگری علیزاده است و تیم شهرداری ارومیه هفته بعد میهمان تیم نیان الکترونیک مشهد خواهد بود.

کد خبر 731739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.