ارتقای سامانه «اصرو» در اسفند ۱۴۰۲

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: دستاوردهای ارتقای سامانه اصرو از جمله شارژ الکترونیک کارت بلیت، تهیه بلیت تک سفره با QR code نیمه دوم اسفند سال جاری در اپلیکیشن «اصفهان من» در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید فردانی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جلسه کمیته فنی فاوا و هوشمندسازی با موضوع بررسی سامانه «اصرو» اظهار کرد: سامانه اصرو از سال‌های گذشته فعالیت خود را در شهرداری اصفهان آغاز کرده بود، از این‌رو ارتقا و بهره‌برداری کامل از این سامانه به دستور شهردار اصفهان در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: جلسات مستمر از خرداد سال جاری با موضوع بررسی نیازها در راستای ارتقا و راه‌اندازی کامل این سیستم در دستور کار قرار گرفت.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: این پروژه ذی‌نفعان مختلفی در شهرداری اصفهان و سرمایه گذار داشت که به مجموعه از طرف سرمایه‌گذار در این پروژه همکاری می‌کردند.

فردانی گفت: از طرف شهرداری اصفهان نیز معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت پروژه، شرکت مترو و شرکت اتوبوسرانی درگیر این پروژه بود که با جلسات مستمر هفتگی از خردادماه سال جاری، بررسی این پروژه آغاز شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دستاوردهای ارتقای این سامانه شامل مواردی از جمله برآورد موقعیت مکانی و زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه، شارژ الکترونیک کارت بلیت، تهیه بلیت تک سفره با QR code، نمایش مسیرهای اتوبوس همراه با تعرفه هر مسیر و زمان‌بندی آغاز و پایان سرویس‌دهی اشاره کرد، همچنین این دستاوردها نیمه دوم اسفندماه سال جاری در اپلیکیشن «اصفهان من» به‌نشانی app.isfahan.ir در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان با نصب اپلیکیشن اصفهان من می‌توانند موارد خوبی درباره اتوبوس‌ها را دنبال کنند و مدیریت زمانی بهتری در رسیدن به مقصد داشته باشند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: موضوع دریافت بلیت تک سفره به‌واسطه فناوری QR کد انجام می‌شود و این موضوع یکی از دستاوردهای دیگر این اپلیکیشن است.

کد خبر 731727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.