برنامه‌ ریزی‌های لازم برای آمادگی کامل دستگاه‌ها در طرح نوروزی امسال صورت گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: برنامه ریزی های لازم برای آمادگی کامل دستگاه ها در طرح نوروزی امسال صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: استان خراسان جنوبی در مسیر عبور مسافرین زیارتی مشهد مقدس قرار دارد که در این شرایط باید توجه و نظارت ویژه ای به نمازخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی داشته باشیم.

وی از کمیته‌های تخصصی خواست برنامه‌های اساسی را تدوین کرده و در جلسه بعدی ستاد خدمات سفر ارائه کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر لزوم ارائه نیازها، چالش‌ها، برنامه‌ها و سطح خدمات مورد نیاز توسط هر یک از کمیته‌ها در جلسه بعد نیز تأکید کرد.

وی مسائل ترافیکی و کنترل جاده‌ها را از مهمترین مباحث در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: با توجه به تجربه سال قبل، نقاط حادثه خیز استان رصد شده و پیش بینی‌های لازم برای آمادگی کامل در طرح نوروزی امسال صورت گیرد.

عباس زاده همچنین بر ساماندهی و نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی و آمادگی آنها برای سفرهای نوروزی تأکید کرد.

وی تا پایان تعطیلات عید فطر، موج سفرها را در استان شاهد خواهیم بود.

با آمادگی کامل به استقبال سفرهای نوروزی می‌رویم

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به تقارن ماه رمضان با ایام عید نوروز، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود سفرها در سال جاری زودتر از موعد شروع و دیرتر به پایان برسد، لذا باید با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم.

وی با بیان اینکه از ۱۵ بهمن ماه سال جاری بازدید از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی و نمازخانه‌های بین راهی در دستور کار قرار گرفته، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در حال انجام است.

جلال زاده تشدید نظارت بر مساجد بین راهی و پمپ بنزین‌های منفرد در سطح راه‌ها را از جمله دغدغه‌های این اداره کل عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برای رفع این مشکل شد.

کد خبر 731708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.