دستگیری یکی از عوامل قتل مسلحانه پزشک ماهشهری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر گفت: یکی از عاملان قتل مسلحانه پزشک ماهشهری کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی محمدی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی اشخاصی ناشناس طی ۲ روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر ماهشهر شد با حضور و صدور دستور قضائی بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس در صحنه جرم، بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه و در تحقیقات میدانی مشخص گردید مقتول با یک قبضه سلاح کلاشینکف به قتل رسیده و قاتلان از صحنه جرم متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر ادامه داد: پس از بررسی محل چندین سرنخ به دست آمد که با جمع آوری مستندات موجود، متهمان مورد نظر شناسایی و تحقیقات تخصصی و دستور ویژه قضائی برای دستگیری متهمان آغاز شد.

محمدی با اشاره به متواری بودن قاتلان تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و با اشراف اطلاعاتی از محل اختفا متهمان یکی از عوامل قتل در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.

دی با اشاره به بررسی‌های اولیه، افزود: علت و انگیزه قتل، اختلافات شخصی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از مردم خواست تا در زمان وقوع هر حادثه، به خصوص تیراندازی از حضور در محل حادثه خودداری کنند و با پلیس تماس بگیرند

کد خبر 731706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.