۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر در کشورمان رقم خواهد خورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: جمعه یک حماسه دیگر همانند ۲۲ بهمن رقم خواهیم زد که مخالفان و معاندان نظام انتظار نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جواد کرمی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جلسه هماهنگی رویداد استارتاپی اینوتکس ۲۰۲۴ اظهار کرد: برگزاری این رویداد در جهت بهره‌مندی حوزه‌های اقتصادی استان مفید است.

وی با اشاره به توانمندی‌های خاص استان آذربایجان‌غربی افزود: این استان شرایط خاصی دارد و حتی در سفر اخیر هیئت عمانی به استان یکی از مسائل مورد توجه آن‌ها ظرفیت علمی و دانش بنیان استان بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: ویژگی خاص این رویداد منطقه‌ای بودن آن است که تا به حال به صورت استانی برگزار می‌شد که در رویداد پیش‌رو پنج استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و کردستان شرکت خواهند داشت.

کرمی ادامه داد: برگزاری رویداد مرحله اول است و در ادامه باید ارزیابی شود ما را به چه رساند و همچنین باید این رویداد تبدیل به ایده و محصول نهایی شود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات تصریح کرد: از اصحاب رسانه که در حوزه اطلاع‌رسانی انتخابات تلاش و روشنگری خاصی را ایجاد کردند، قدردانی می‌کنیم.

کرمی با بیان اینکه تمام نامزدهای تأیید صلاحیت شده مورد تأیید نظام هستند و انتخاب اصلح برای اقتصاد استان چاره‌ساز خواهد بود، عنوان کرد: جمعه یک حماسه دیگر همانند ۲۲ بهمن رقم خواهیم زد که مخالفان و معاندان نظام انتظار نخواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تاکید همه حضور مردم پای صندوق‌های رأی و سپس انتخاب اصلح است و ان شاء الله با انتخاب خوب مردم نویدی برای حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش ایمنا، رویداد اینوتکس در ١۶ و ١٧ اسفندماه با هدف توانمندسازی، تأمین اعتبار، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود

کد خبر 731699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.