پیش‌بینی بورس فردا ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

شاید بتوان گفت که بازار شنبه مثبت خواهد بود، اما میزان تغییرات چندان زیاد نخواهد بود. احتمال تغییرات مثبت پنج تا ۱۰ هزار واحدی را برای روز شنبه خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دلار در روز چهارشنبه در حال نزدیک شدن به مرز ۵۹ هزار تومان بود، اگر بخواهیم میانگین بازدهی بازار را برآورد کنیم از زمانی که دلار از محدوده ۵۰ هزار تومان عبور کرده است تاکنون بازار بورس بازدهی خاصی نداشته است، حتی در برخی از مواقع روند معکوس هم بوده است، دلار صعودی و بورس نزولی. به هر حال این فاصله تا یک جایی می‌تواند افزایش یابد و در یک نقطه بازار بورس نیز با بازارهای دیگر همراه خواهد شد.

بازار چهارشنبه نسبت به روزهای دیگر وضعیت بهتری را سپری کرد. صندوق‌های اهرمی مثبت بودند و منابع خوبی نیز به سمت گروه ساختمانی حرکت کرد، گروه خودرویی نیز با تقاضای خوبی همراه بود بر اساس بررسی متغیر دلار و جا ماندگی بازار بورس از سایر بازارها برای روز شنبه پیش بینی تداوم روند صعودی را خواهیم داشت.

شاید بتوان گفت که بازار شنبه مثبت خواهد بود اما میزان تغییرات چندان زیاد نخواهد بود. احتمال تغییرات مثبت پنج تا ۱۰ هزار واحدی را برای روز شنبه خواهیم داشت.

زمان تغییر نصاب سرمایه‌گذاری در سهام صندوق‌های درآمد ثابت تا شهریور ۱۴۰۳ تمدید شده است که خبر مثبتی برای بورس است.

با تصمیم هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، زمان تغییر نصاب سرمایه‌گذاری در سهام صندوق‌های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت از ۱۵ درصد به حداکثر ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

کد خبر 731675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.