برای خلق حماسه و ثبت یک روز به یادمانی آماده هستیم

استاندار سمنان گفت: برای خلق یک حماسه و ثبت یک روز به یادمانی دیگر همچون دوره‌های گذشته آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیئت نظارت حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان اظهار کرد: برای خلق یک حماسه و ثبت یک روز به یادمانی دیگر همچون دوره‌های گذشته آماده هستیم.

وی افزود: انتخابات سال جاری به دلیل شرایط موجود در منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چشم همه دشمنان به انتخابات روز جمعه است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ترس دشمنان جمهوری اسلامی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است که به همین دلیل لازم است مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید به قانون انتخابات اشرافیت کامل داشته باشند و اصل بی‌طرفی را سرلوحه خود قرار دهند و از آرای مردم محافظت کنند.

وی ادامه داد: لازم است تا لحظه آخر زمان برگزاری انتخابات تبیین لازم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی انجام پذیرد و همه مردم، افراد و جامعه هدف خود را بنا بر تاکید مقام معظم رهبری به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

استاندار سمنان اظهار کرد: امروزه چشم امید مسلمانان جهان به‌ویژه مردم مظلوم غزه به ایران و روز انتخابات یازدهم اسفند است.

کد خبر 731644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.